För trött för att makea sense.

2012-05-22 @ 01:49:48 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

Men vet att man egentligen borde sova när två utav de flikar man har upp är: Någon random k-pop video som spelar utan att det är något ljud på. Och den andra är förra veckans skolmatsedel. Dessutom har jag hörlurar i öronen utan att lyssna på någon musik...
Get a life! naaah, maybe tomorrow.

Så, vilken fin lite hipsterblogg jag har. Jag borde kanske lägga upp massor med bilder på gräs, hattar och sånt där.. Eller? Åh, seriöst det är så varmt så det känns som om jag är i klimateriet, fyfan... Jag borde duscha, men jag har hört att hipsters inte duschar för att det inte är narturligt, am I right? yes, yes I am.

Jag tror jag ska öppna fönstret.
Nu blev det svalare.
g◊dnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0