Think that we got more time. One more falling behind, gotta make up my mind

2012-03-27 @ 21:31:31 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
Lite One Direction i rubriken, ja det blev väl fint.

Tänkte bara uppdatera lite på vad som kommer hända i veckan och över påsklovet och bla bla bla. På torsdag så drar jag till Danmark tillsammans med mitt kära fotbollslag på träningsläger, Awesome! Sedan direkt när vi kommer hem på söndag så drar vi (Jag, min och min goda vän klaras familj) upp till fjällen!. Får äntligen åka lite skidor eftersom jag spenderade vå senaste skidresa inne i stugan med foten i högläge, så ska det bli riktigt kul att stå på skidorna igen!
Och imorgon då så kommer jag spenadera dagen i skolan och med minna! Kanske med Alex också, men har svarar inte på mitt sms, så jag vet inte hur det blir med det! Hehe
Sedan blir det bara att packa stenhårt. Tagga...

Gjorde lite smoothie förut, den satt riktigt fint i magsäcken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0