Kära gamla skola.

2012-03-28 @ 11:00:51 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
THIS IS IT! THIS IS THE DAY OF MY RETURN!

Anna har återvänt till skolan. äntligen. Så jag har längtat efter min kära, gamla och ruttna skola! Känns skönt att gå igenom korridorerna och känna stanken av ett IG ♥. Ne, men det är ganska kul att vara tillbaka. räffa sin kära, cp-vänner och umgås med någon annan än min hund.

Imorgon är det dags att dra till Danmark. Ibland kan jag känna att det är jobbigt att åka iväg någonstans, men den här gången känns det faktiskt riktigt kul. Även om jag inte kan vara med och träna de första träningarna, så ser jag fram emot att titta på när de andra svettas.

(bilduppladdaren fungerar inte, så det blir ingen orelaterad bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0