American Horror Story

2012-03-21 @ 21:52:19 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
Nemen tja!
Jag tänkte göra ett sånt här inlägg som man kanske kan kalla "Anna Rekomenderar". Har funderat på att börja göra ett sånt inlägg i veckan ungerfär, där jag rekomenderar en eller flera saker som jag gillar. Låter som en bra idé kanske?

So, Lets get to it!

I detta inlägg ska kommer jag att rekomendera en serie.

First up: American Horror Story.
En serie som jag och min kära vän minna har upptäckt tillsammans. AS BRA! Det är en skräck-serie, och jag trodde jag inte skulle tycka om den eftersom jag blir rädd och får mardrömmar av Scary Movie... Men den här serien koncentrerar sig mer på själva handlingen än att vara läskig, så man har liksom onte tid att vara rädd. Hur som helst så är den superbra.
(Klicka för att komma till trailern)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra

2012-03-23 @ 12:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0