#NyUtrustning

2012-01-15 @ 00:36:34 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
Såååååå, jag nämnde i tidigare inlägg att jag hade fått en ny fish-eye och macro-lins.
Jag kan berätta att det var INTE så att mina föräldrar bara gav mig det här. Utan detta ni ser på bilderna är faktisk två nästan tjugo år gamla linser som ursprungligen hör till en analog kamera (för er som inte var vad det är, är det motsatsen till en digital kamera, alltså med film). Min pappas bror, Hans, hade med sig dessa två gamlingar hem till oss idag. Och vi provade dem på mitt 35-80 objektiv OCH DET FUNGERADE!

And I was like: HECK YEAH

Så nu har jag alltså två nya linser, helt utan extra kostnad (ring 2304235934053459057 så får du en bordshare på köpet.)
Jag tackar och bugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0