När ingeting fungerar.

2012-01-22 @ 01:07:53 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

Jag har provat ALLA ovanstående webbläsare. ALLA krånglar på något sätt.

 

Internet Explorer: Seriöst? det är segt som kola

Mozilla Firefox: Hyfstat bra och har fungerat bra, men jag fattar inte riktigt eftersom ju mer jag använde det ju segare blev det. Det var bara konstigt...

Google Chorme: Har fungerat asbra fram till för några dagar sen. Då råkade jag logga ut från mitt youtube-konto och nu VÄGRAR gogole chorme att låta mig logga in igen. Inloggnings sidan har bara helt enkelt slutat fungera.. Antagligen är det något bugg (heter det så?) som spökar.

 

Så jag har nu hittat lösningen. OPERA.

 

So simple, yet so powerful


true story, opera. Det stämmer verkligen. Det är samma typ en blandnig mellan internet explorer och google chorme. Och nu tänker jag bara på hur det är och använder det inte på avancerade grejer, för sånt kan inte jag.

 

Så nu tror jag att jag har löst mitt problem med webbläsaren. eller aa det återstår och se.

 

(jag vet att jag skrev att jag var trött förut. Det gick över när jag såg att jag hade över 10 videor på youtube att kolla på.)

 

BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0