Uppdrag: en söndag

2011-10-23 @ 22:15:25 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
söndag. sen kommer måndag. skola.

I vanliga fall hade jag skrivit ett långt inlägg om att jag hatar skolan och att läxor förstör vårat liv, vilket faktiskt är sant, men inte denna söndag. För imorgon börjar vi klockan halv tolv och slutar tre. Sååååå jag har INGET att klaga på. Plus att de lektioner vi har är samhällskunskap och specialidrott, aaaaaaaaaaschill.
Så nu ska jag kolla klart på en långfilm sen blireee sängen. gött. firar sovmorgon med några bilder från den bästa helgen i mitt liv då vi gick på foo fighters konserten....
bilderna är tagna med en sugig kompaktkamera, men vafan? det är ju fucking foofighters.


Kommentarer
Postat av: minna hell man

good things

2011-11-02 @ 12:49:49
URL: http://iamryanross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0