Looking gooood

2011-03-07 @ 21:15:57 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
Just nu är jag inne på magsjuka omgång två. Kul. Verkligen. Nej.

Jag har fixat designen nu, den sr inte hemsk ut längre. Men eftersom blogg.se inte riktigt vill sammarbeta med mig får det här duga ett tag. Mikrofånkåt, den BRA versionen med Petter och INTE med September som sjunger som om hon har ont, spelas just nu på spotifylistan. Men nu bytte den visst till... till... men ååh.. reklam... kul.. Här bygger dem upp förväntningar och så hör man "Hej, danny här! Lyssna på min nya singel 'in the club'!" Och vem fan vill lyssna på den??? Inte jag... om jag ska lyssna på den låten ska det vara med uppträdandet, för dem dansar coolt i den.

Vill ni (vilka är dessa "ni"?) veta en kul grej? Jag har sökt statistroller i fem olika långfilmer.. oj, varför? För att jag tyckte det lät kul. och det vore kul. Men jag kommer säker inte få något av dem eftersom jag aldrig har gjort något sånt här tidigare och i mitt CV skrev jag typ:

Hej
jag heter anna och jag har aldrig gjort några som helst roller förut och jag kan ingenting om skådespeleri.
Hejdå


Det får nog dem att slå klackarna i taket, woho.. 


tänkte ta några bilder från dagar då jag mådde bra.

Kommentarer
Postat av: minna

du är söt.

jag saknar dej. puss.

2011-03-08 @ 16:33:52
URL: http://aannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0