Bedtime

2011-03-09 @ 22:47:04 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

Jag tror att det här är den ultimata sommarbilden!

Imorse kändes det som vår, sen snöa det... Jag tror ni förstår det besvikelsen.

"Hej, Jag heter anna och mitt modermål är Svenska med mitt andra språk är skratt!" Det vara bra sagt tycker jag. Det stämmer verkligen på mig. För idag har jag nog skrattat mer än vad jag har pratat, men det var kul. Jag behövde det, eftersom jag har varit isolerad från omvärlden (förutom minna) i två veckor.

Så nu äre dags för sängen, Hans väntar på mig. Det där lät fel, men om ni bläddrar ner ett inlägg eller två så fattar ni grejen med Hans!
G´night

Kommentarer
Postat av: minna

jag gillar att prata i telefon med dej!

2011-03-12 @ 16:51:09
URL: http://aannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0