i´m tired of being called stupid

2011-06-19 @ 01:01:22 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
Hey you know what? YOU are stupid.

jag är trött på att kallas dum, klumpig, oseriös och återigen dum. Jag är så mycket mer än det. Visserligen är jag oseriös för det mesta. Men om jag... Ååååååh.... Det går inte att förklara och även om jag kunde det så skulle ingen förstå för det är för komplicerat för normala hjärnor.
jag är trött på allt det här. Ingen fattar. Det är lite synd. Vore kul att ha någon som tänker som jag.
Jag vill bara säga att alla ni som har kallat mig dum, klumpig, ful... Jag är bättre än er.
Dessutom för er som kallat mig tjock.. Det är jag som överlever när istiden kommer.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du är rätt bäst

2011-06-19 @ 03:25:18
URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker du är bra...och häftig. Alltid häftig..och bra

2011-06-19 @ 11:19:34
URL: http://puuckobrud.blogg.se/
Postat av: natashhhhhha

Anna du är varken dum, ful eller tjock.

DU ÄR KNAAAAAAS, knas som i bra! Hoppas du förstår det och jag gillar dig precis som du är, ge fan i att ändra på det.

2011-06-20 @ 14:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0