En till lista

2011-06-18 @ 20:37:36 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

Nämn något som gjorde dig glad igår: Bar ett träd igenom forsvik.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Gjorde om min design

Det sista du sa högt: Vad?!

Det senaste någon sa till dig: Annaaaaaaaaaaaaaaaa!

Vad har du druckit idag: Cola, cider, mjölk och vatten.

Vad var det senaste du åt: tuggumi om det räknas, annars ris och kyckling!

Vad var det senaste du köpte: ööh.. jag tror att det var pringels hehe

Vad är det för färg på din ytterdörr: hahahahaha, random fråga! Den är vit

Vad är det för väder hos dig nu: Molningt..............

Godaste glassmaken: ååååh, vilken ska jag välja? Men jag säger väl Citron!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej.

Sover du tungt: ja haha.

Drömmer du mardrömmar: Nej inte längre!

Trivs du med ditt jobb: jag har inget jobb

Favoritklädsel: Träningsoverall och t-shirt

Favoritlåt just nu: Dear Rosemary - Foo Fighters

Vad ser du om du tittar till höger: En vägg, en stol, en tavla, ett fönster

Vad gör dig glad just nu: MAT

Vad ska du göra härnäst: svara i pappas mobil

Höger eller vänsterhänt: Vänster

Humör just nu: glad och lagom trött

Favoritgodis: geléhjärtan

Kläder just nu: träningsovellarsbyxor och tjocktröja

Sommarplaner: Sova, sola, sova, sova, bada, festa, sova, sova, festa, äta mat, dator, festa, dator

Hur många kuddar sover du med: fyra

Spelar du något instrument: gitarr lite ibland

Morgon eller nattmänniska: Båda.

Vad är viktigast för dig: min familj och mina vänner.

Är du kittlig: ja

Snarkar du: nej

Stjärntecken: Kräftan

Äckligaste insekten: snigel

Längtar du mest efter just nu: att listan ska ta slut.

 

oj det gjorde den nu. Gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0