oj, det var ett tag sen. Du får väl hälsa hem då!

2011-07-08 @ 12:07:12 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
Jag tänkte bara säga att jag har så hilma många egopics på min dator. Sååååå, jag tänkte att att jag lägger upp dem hör och skriver var dem är tagna oCH VARFÖR. (sorry caps lock)
Det kan väl bli kul?
Inte?
Men skit i att läsa iså fall...


Den här bilden är tagen en tidig höstdag när jag skulle cykla upp till tappen för att köpa toalettpapper och mjölk.


Jag vet inte riktikt NÄR bilden är tagen, men det är iallfall tagen i mitt rum och det var en sådan dag när jag bar lyssnade på musik och sa kloka saker.


Fotoad hemma, i syfte att jag skulle redigera så att jag fick rött hår. Va inne på att färga det ett tag...


Jag tror faktiskt att den här är tagen i skolan, under en mattelketion. I syfte: jag hade tråkigt.


Öööh, jaaa... I julas när jag hade fått nya kläder.


Klockan var 03:00 och anna var jättepigg och tog massor med konstiga kort.. så aa.


Hade precis fått ett nytt redigeringsprogram och skulle ta lite självpoträtt för att testa det. Och jag tror att det var höst..


Innan skolan, på den tiden då jag brydde mig om hur jag såg ut. hehe


Hade precis, som ni kanske förstår, fått mina fina glasögon. Och eftersom jag var en sådan aktiv bloggare, så var jag tvungen att ta kort på dem.




Sådär, nu har ni fått förklaringar för mina fina egobilder som togs.

goodby.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0