äh, vad säger ni?

2011-01-24 @ 21:44:11 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
Ska vi säga att det är sommar nu eller?

måste bara säga att jag tycker att jag ser väldigt charmig ut på den här bilden!


lite nostalgiska sommarbilder! urdålig kvalité men jag tycker dem var ganska fina ändå.

Jag ska sova i natt. Jag har lovat sebstian det, höhö!

Jag har skrivit klart lite engelska manus till imorgon, kommer gå bra att redovisa när vi inte vet vad vi ska säga. Ne, men det kommer nog gå finemang. aa fast nee.

Jag hoppas på att våren kommer tidigt i år för jag behöver vakna upp ur min vinterkoma! Jag har slingat mitt hår lite. (på tal om ingenting) eller ganska mycket faktiskt! Det kommer kanske lite bilder på det sen men dem blev ganska fula bara så ni vet!

nu ska jag kolla på grammisgalan eller vad det är som petra mede snackar på!

Kommentarer
Postat av: ANNAAAAAMMMMMMM

Jag tycker du såg ut lite som solen. Så jag ska le lite extra mycket när jag ser dig, så kanske våren kommer snabbare...om jag dyrkar..solen...eller...ah...

2011-01-24 @ 22:39:33
URL: http://puuckorud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0