Today

2011-02-28 @ 22:57:49 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

idag har jag varit sjuk, och jag tänkter inte säga vad jag är för sjuk. Varför? för att alla kommer bara: ååååååh, gud vad äckligt! Så jag skippar att berätta det. jag har faktiskt orkat att städa rummet, känner mig duktigt. Sen har jag spelat lite gitarr. Det gick inte så bra eftersom den har stått brevid ett öppet fönster, så det stämme om sig. GÖTT. verkligen. nej
Jag vill ha köttbullar och mos nu.. Men vi har inga köttbullar. oj intressant.

Mamma har lovat att jag ska få ett objektiv, hon e snäller hon! Men hon ska komma på något jag måste göra för att få det, så det blir inte gratis inte! Jag föreslog att jag skulle borsta tänderna och sen dricka juice, men icke... Jag fattar inte det. Det är faktiskt JÄTTEÄCKLIGT!

nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: minna

我知道你太恶心。但我不会把它写在这里。因为我尊重你。吻



(jag kan kinesiska, google traslate kan)

2011-03-01 @ 13:01:10
URL: http://aannim.blogg.se/
Postat av: amanda a.

DU ÄR MAGSJUK! ÅÅÅH VAD ÄCKLIGT!

2011-03-01 @ 20:16:29
URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0