Ont i halsen

2011-02-25 @ 15:36:36 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
en riktigt epic bild. En TIDAN-BUSS går från ETTAN! wtf-moment!
Ni vet dem små dvärgarna som brukar elda i min hals när jag är sjuk? Dem är tillbaks. Dem har startat en mordbrand med mina stämband som ved... Kort sagt jag är sjuk!
Jag har varit hemma i två dagar och kan nästan ALLA intron på nickelodeon. DET är riktigt illa...
Mamma kommer hem med kina-mat snart, det ska bli gott. Friterad kyckling och jordnötsås. Min lillebror är läskig, han sitter och kollar på iCarly och skrattar högt och läskigt varje gång "publiken" skrattar. Han är ganska söt, men också ganska obehaglig ibland...
Mammmmoo is hoomee, nu blireee maaaaaaaat
(eeey, btw! Jag har gjort en ULTIMAT spotify lista!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0