Äh fy fan!

2011-02-16 @ 14:22:00 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
yeah, that´s right! no picture today!
fy fan vad tråkigt det va att skriva den där listan...
Jag ger upp... DEt va ju inte ens något roligt att skriva om. Jag skiter i den.

BRA ANNA, du ger upp efter TVÅ dagar. good job

Minna var här idag och i går, super mysigt som vanligt. Det blev harry potter tittande, fast jag är lite emot den. Fast det var inte jag som laddade ner den, det var håkan! Mmmmhm, justdet...

Min snälla pappa är och köper fryst fruk och muffinsformar (oj, manligt). Jag tänkte baka lite muffins och gör chokladdoppade jordgubbar, mums.. Det vattnas typ i munne på mig när jag tänker på det...

Eeey btw, jag har gjort en jättetuff lista på spotify nu. Det är BARA coola personer som sjunger. som till exempel, Kanye West, 50-cent, Ne-Yo, Chris Brown, Eminem, Usher och Timbuktu.
vill ni höra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0