Humör: helt borta

2011-04-03 @ 22:45:19 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
Senaste:
1. Mening du sa: Ja, jag vet.
2. Personen du pratade med: Pappa
3. Du fick sms av: Oscar
4. Du kramade: Jessica

Idag:
5. Kläder: Mjukisbyxor och t-shirt
6. Bättre än igår: heheh, ne

Imorgon:
7. Är det: Måndag
8. Planer: Jobba och träna.

Favorit:
10. Nummer: 13
11. Färg: blå och allt som har bokstaven z i sig.
12. Årstid: alla annars skulle jag aldrig ha fyllt 1.

Frågor och svar:
13. Saknar du någon? just nu? nej.
14. Humör för tillfället? jag är glad och sur och arg och elak och roligt och bara allmänt chill
15. Det första du gjorde i morse? jag somnade om
16. Vad åt du sist? en macka
17. Vad irriterar du dig på? Nu? mig själv och när folk är allmänt sega.
19. Vem tänker du på just nu? öh, jag tänkte på att det som hade skrivit den här listan innan mig hade skrivit "Dante" så jag tänkte väl lite på han/henne...
20. Tror du att personen tänker på dig med? hahahahahahahhaa ja
21. Var reste du sist? en misslyckad resa till kläppen...
22. Vad gjorde du igår kväll? Sov och var allmänt osocial
23. Liknar du din mamma eller pappa? pappa
24. Ler du ofta? ja
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kreativitet eller skönhet. (kärlek känns så onödigt just nu)
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? jag ser inte stjärnor. jag ser för dåligt...
27. I vems säng sov du iförrgår natt? min egen
28. Vilken färg har din tröja? Vit med ett skelett som freesyltar på rullskriskor. erkänn att DET är coolt!

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? nej, gråter inte särskilt mycket
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? nej
31. Gråter du när du skadar dig? nej, jag skriker och verkar manlig istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0