I ain´t got no iPhone

2011-04-07 @ 22:48:43 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

jag tycker att min bakgrundsbild är oerhört bra.

hej alla mina 20 små läsare, battriet till datorn kommer att ta slut om 12 minuter så jag ska skriva det här snabbt. Jag är ledig imorgon, jag jobbar i helgen, ska bli kul.
Just nu känner jag bara för att gå och lägga mig, men jag tyckte det var på tiden att skriva lit här, eller? Det var längesen jag skrev något vettigt här och det kommer nog dröja ett tag innan ni får se något vettigt också! eller vänta... NU skrev jag ju faktisk något vettigt. hehehe

Nu blinkar det rött på batteriet så...

GODNATT ALLIHOPA! sov ganska gott

Kommentarer
Postat av: minna

Tumblr down for 32 hours? Wait until my father hears about this...



Jag skulle se på Harry Potter, när Malfoy sa så bröt jag ihop och låg och grät av skratt i en hög på golvet. Jag tror Tumblr har skadat mej.

2011-04-08 @ 23:08:37
URL: http://minnahman.tumblr.com
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Verdana :)

2011-04-11 @ 17:49:03
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0