Sometimes, I eat my dessert before my dinner.

2010-09-16 @ 12:30:49 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

Här sitter jag i ett rum med massor med folk och datorer.
Utan varken mening eller mål
som lisa nilsson så fint sjunger.

Tror inte att jag sitter här och inte gör något för jag har faktiskt gjort det jag ska, och nu är jag klar.
jag är faktiskt inte helt värdelös.


Jesper och Joel sitter och kollar på youtube.
Emelie är helt inne i en debatt
Jessicas dator ha hängt sig
Linn sätter upp håret
Joel och jesper har dålig humor
fast det gör inget det har jag med
Mikael sjunger fint

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig väldigt onödigt hårt. ANNNNAAAAAA

2010-09-17 @ 14:46:03
URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0