EVEN WHEN YOU FAIL, YOU FAIL

2010-09-23 @ 19:52:12 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

ett hej, hej

lite text, idag har jag haft prov. Det var kul. Nej, men det var en intressant uppstat min samhällslärare får att läsa. Den handlade om politik. 
"Det kanske var bra att alliansen fick vara kvar fyra år till, så att dem kanske kan åstakomma något dem lovat." 
bra skrivet. Hahaha, tyck vad ni vill. Jag tycker så. 

lite text till, imorgon ska vi springa coopertest (springa 3 km på tid) på special-idrotten. Det suger för jag har sämst kondition. Och jag kommer komma sist. DET gör i och för sig inget, men just et här att alla ska stå och vänta på mig medans jag springer mina sista 5 varv. Jag kommer faila. Men, aja. Alla vet redan att jag är sämst.

Snart så ska jag fortsätta kolla på halvåtta hos mig. Sen blir det iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidol. Kanske lite simpson om mamma tillåter det i reklamen, men troligtvig inte.

Jag har en ganska pinsam sak att berätta... Jag tog 53 kort på mig själv förut. Det är pinsamt. Men jag har hört att bekännelse är det första steget till att komma över något som man skäms över, så jag har la tagit första steget nu. Duktig flicka.

Vill också säga att jag har amazing horse på min mobil. Den är liksom bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men.. jag som tycker att du är ganska så bäst..?

2010-09-24 @ 14:00:17
URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: natasa

jag kan inte se videoklippet... står att det är ett privat videoklipp

2010-10-22 @ 21:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0