Det heter förskola INTE dagis.

2010-09-08 @ 13:16:40 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

jag är på DAGIS.
rebell

jag har inte skrivit här på evigheter.
eller ja.. Sen skolan börja.

Jag går omvårdnad, det är ett bra program trots att 2 och 3:orna är sämst på att skämma ut oss. Dem är lite fail.

När jag gick till bussen förut såg jag en cool skylt. Det var en valskylt. Då tänkte jag att jag skulle rösta på dem för att det var en cool skylt. Göran Hägglund var där på.
(eller nej jag skulle inte rösta på dem för jag får inte rösta)
Men deras skylt var klart coolast av alla valskyltar jag sett. Om man jämnför med tex Centerpartiets skylt:
"Jag är GRÖN, och det märks!"
Hon är inte ens grön. Hon är hudfärgad. Fail skulle jag kalla det! Men fatta vad party det hade vart om hon va grön, då skulle dem ta över första platsen över coolaste valskyltar.

Men nu tar Krisdenokraterna hem det priset!


erkänn cool?


Kommentarer
Postat av: Anonym

joo den var ju cool faktiskt.. men jag tänkte bara på, den där vita fläcken i mitten.. är det typ andedräkt?

2010-09-08 @ 14:11:00
URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han ser skräckslagen ut..han kanske tror att apan är homosexuell..de är ju liksom lite rädda för "sånt".

(de har en cool valskylt, men diggar inte. Diggar inte alls.)

mänskligare samhälle, pfft!



(FATTA SERIÖS JAG BLEV)

jag skrev precis fatta..på allvar..oj

2010-09-08 @ 22:16:33
Postat av: Samellen

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2011-09-01 @ 14:11:18
URL: http://samellen.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0