skaldjursskydd_pms_94

2010-10-26 @ 18:55:05 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

jag älskar hösten.
jag är nervös... jag ska provträna med skövde hf imorgon. Jag brukar inte bli nervös, men nu är jag jätte nervös. Inte för att jag ska göra bort mig eller så (för det är ju liksom självklart att jag gör) utan att jag ska gilla det. Då kommer jag troligtvis att gå dit och måste då lämna HK country. Det är inget lätt val liksom.
men som jag har skrivit förut, jag kanske måste ta den här chansen nu! vet ju liksom inte hur många fler jag får!
Men livet är ju som en brustablett, det löser sig.

Nu ska jag skriva lite på min inlämning och läsa lite engelska. och ta en kopp te. Det blir bra, faktiskt!
sen ska jag träna (ingen bryr sig, men ni det är la frivilligt att läsa eller??? just det...)
godnatt sen.

roflmaowiep på att jag sprang in i en i dag och säger: "men vafaaan!?" när det va jag som sprang i en honom.
hahahahaha, pms-barn


Kommentarer
Postat av: natasha

du kan va fett halt fast 30 % :D

skräll att du ska göra bort dig.. SKRÄLL!

2010-10-26 @ 19:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0