'cause hope for me was a place uncharted

2010-10-23 @ 17:01:07 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

jag är lite uppslukad av allt som händer.

nu dör datorn snart så jag ska fatta mig kort.
igår: hedvig (det ska ni allt få se bilder på)
nu: byta om
snart: klara hämtar mig.
senare: filmkväll
imorgon: öööh
nästa vecka: plugga

Och det hände en jätteskum grej i fredags... tror jag.. eller i torsdag..
En viss tränare från skövde hf ringde mig och undrade om jag ville provträna för juniorlaget. Och jag vet inte hur jag ska göra... Det är bajs.
Men jag kanske bör ta den här chansen nu, jag vet ju inte om jag får någon mer.
men då blir det ingen mer fotboll.

Jag har ett problem

minna jag gillar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du ska dra dit och testa iaf, det är grymt ju!

2010-10-24 @ 03:28:52
URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: minnaaa

jag gillar dej med, anna!

2010-10-29 @ 11:39:43
URL: http://pistagenot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0