nej, jag var inte så vacker..

2010-11-14 @ 23:14:36 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?




jag har kommit fram till att bilder som är från när man var sådär, 0-8 år så är gamla bilder helt okej att titta på. För då är man fortfarande lite och söt, vare sig man är tjock eller super-fit. Men när man kommer över den åldern så då blir det bara pinsamt och jobbigt att kolla på sådana bilder. 
Och jag tycker det att det känns jättefåningt att man känner så.

Så därför har jag lagt upp två bilder på mig som 12-åring.
och för er andra så kan det här verka jättefånigt, men för mig är det ett väldigt stort steg att lägga ut bilder på mig när jag är liten, tjock och ful. Eftersom jag hatade hur jag såg ut när jag va så liten.
visst, det är ingen supermodell vi tittar på. Men det är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0