KLÄPPEN 2006

2010-11-14 @ 11:38:37 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

hoppas på en skidresa iår♥

idag... vad ska man göra? Åka och bada/relax med familjen eller kanske bowla?
Just nu känner jag bara för att sitta hemma och kolla på film. Men det gjorde jag hela kvällen igår så jag kanske ska skaffa mig lite variation? ja, det ska jag. Men då måste man bada då... och jag gillar och bada, men inte bland folk. Jag badar för att det ska vara avkopplande, men det blir inte det om man har 1000 pers som glor på en. (jag vet, det är ingen som glor på mig om dem inte vill ha men för livet...)

men det blir nog bada ändå... suck!
anna.wred2.3.4ffe.SWE.124?._hopplöst75ug.

Kommentarer
Postat av: Annammm

Jag hade kollat på dig..för du är snygg

2010-11-14 @ 12:33:27
URL: http://puuckobrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0