Jag har inget att säga.

2010-11-23 @ 19:56:33 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?


the midnightbeast ♥

jag har verkligen ingenting att skriva. Inget alls.
förutom att jag tycker att den här konflikten mellan nordkorea och sydkorea är helt onödig. Känns lite som en grannfejd. Jag hatar det. Allt handlar bara om makt. Det känns lite som om nordkorea är en liten hobbyturk som muckar gräl så fort någon, som till exempel sydkorea, springer in i honom. Och om om sydkorea inte ber om ursäkt utan säger något tillbaks hämtar hobbyturken alla sina kusiner (kina) och går ihop alla mot en. Moget.

Jag ska iväg och träna vid halv nio. Tills dess ska jag plugga lite matte, ta en kopp te, fundrar lite på detta dilema och kolla på nyheterna.
Skriver nog inte mer idag sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack anna, nu förstår jag det där kriget precis.

2010-11-24 @ 09:47:45
URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0