JAGÄRBÄTTREÄNDIG

2010-03-03 @ 22:37:51 // //

jo, alltså jag är faktiskt ganska tuff. Det är så jag lovar!
(egentligen inte, men jag försöker stärka mitt självförtroende)
Jag är smart, snygg, bra på att vara bäst
(jag är inget av det där, men men...)
Jag tycker alla borde se upp till mig. Vilket alla göra för jag är även LÄNGST!
(usch, jag hatar och vara lång.)
ALLA borde ha rätt och vara som jag.
(jag tycker synd om alla i min närhet)
Och mina parenteser är ju inte att tala om, dem är bra såååå bra!
(jag tror jag ska sluta skriva nu över huvud taget.. För det här parenteserna gör det ju liksom inte bättre.)
ajaa, hare bra allsammans.
Trevligt att du slösade tid på att läsa♥

Kommentarer
Postat av: heddanpeddan

Anna jag tycker du är jävligt bra. punktslut liksom.

2010-03-04 @ 17:26:45
URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0