LITEGRANN

2010-06-20 @ 17:52:20 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

'dagen började bra, sen vaknade jag'
Idag har jag gått upp kl halv 7 och pallrat mig iväg till tidan för att döma ulvacupen. Dömde två matcher och fick 150 kr. Min bror dömde 15 matcher och fick 500. hahah!
Sen hem, vila, åka iväg till stöpenskolans matsal (som jag trodde jag aldrig skulle behöva besöka igen..) och hjälpte till där i 3 oh en halv timme. kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul, nej!
Nu har ja tagit lite kort på flugor.. Ganska kul faktiskt för dem flyger iväg hela tiden!
Jag gillar och utmana mig själv med saker jag vet att jag kan!
Jag testade också lite hur bra min macro är, men det blev ganska misslyckat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0