overdrive

2010-07-19 @ 22:28:19 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
I´m quite good at english. but I don´t no how to spell it.

Idag har jag jobbat som fasen, bara jobbat hela dan! eller ja, till 4 i alla fall. Jag har haft så himla coola glasögon på mig, har två bilder på det, dem är verkligen supercoola (som beeeeenjamin säger "sugertrendigt"). Dem är lite blå. Jag har klippt gräs, och det är jag bra på tycker pappa. hohoho, känns bra att vara bra på NÅGOT! Att jobba är ganska tråkigt... Men att komma hem och känna att man har gjort något, DEN känslan gillar jag.
MYCKET! Vad vuxet, här sitter jag och skriver om jobbet, där ser man.

Förövringt idag så har jag varit i stora staden Skövde och gått loss. Med över tusen kronor i plånkan blir man liksom ganska sugen, hihi! Jag har köpt present år min stora bror som fyller arton i morgen, GRATTIS GRATTIS! ååååh, jag hittade också en så supermysigt tröja, collagetröja tror jag man kallar det! den är så mysig att jag skulle vilja krypa in och bo den. plus att den är ganska snygg, wohoooo!
köplista (alla bloggare skriver så, så det så!):
♥present till brodern
♥blommiga leggings
♥myströja,
♥t-shirt m tryck
♥bok "låt den rätte komma in"
...och nej, jag har inte läst den än!

sedan blev det lite stressigt eftersom jag skulle träna vid sju. Men det löste sig fint eftersom min mamma är bra på att köra bil.
Imorgon ska jag jobba och fira min bror. Men eftersom vi ska lite mys med laget efter träningen imorgon så kommer jag inte vara med på firandet, ganska tråkigt faktiskt... men hoppas på att det blir kul ändå.

jävlar vad långt inlägg det blev, coolt mina inlägg brukar oftast vara ungefär tre rader!
"47 sekunder.. REKORD!"
nu ska jag sova stenhårt för att orka upp imorgon, väckarklockan står på halv sju.

jojo, fjortisposen är cool. men jag är coolare. för cool för den liksom



Kommentarer
Postat av: Anna, den andra anna

Jag gillar när dina inlägg är längre än tre rader.

"För coola för att älskas"

2010-07-20 @ 20:59:16
URL: http://puuckobrud.blogg.se/
Postat av: heddo

Du är så snygg!

och så underbar..

och jag har sån stor brist på anna så att det knappt är fattbart!

åååhåhhhh,,h,h, kom hem.

2010-07-28 @ 20:39:22
URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0