when you think you know everything, you have a lot of things to learn.

2010-01-23 @ 12:25:29 // //




först tänkte jag säga att min premunation på tidningen FOTO har kommit. Och det är jag jätteglad över, de tär verkligen en bra tidning. Man lär sig jätte mycket bara på ETT nummer!
Sedan, de två bilderna som är uppladdade har gått vidare från steg ett till steg två i en FOTO tävling som jag anmält mig till. Jag hoppas verkligen att dem går vidare två steg till så är jag med bland dem 10 bästa, men det är kanske och hoppas förmycket.
men jag hoppas ni håller på mig, heheh!
Nu ska jag iväg och döma min lillebrors match, och imorgon blir det dömning också. Sedan på onsdag ger det utdelning. hohoho!
btw, så fyller Åsa år idag, grattis till henne!
pussen


Kommentarer
Postat av: heddanpeddan

alla dina bilder är fina så detta förvånar mig inte ens i lilltån (:

2010-01-23 @ 16:16:36
URL: http://hedvug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0