EMMAS DAG, DIN FÖDELSEDAG.

2010-01-27 @ 21:18:51 // //

GRATTIIIIIIIIIIIIIIIS! emma fyller 16 år idaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
firades med bowling oh snygga guldkläder, hon var riktigt snygg i dom!
INgen skolan idag heller, göööra nice. Istället drog jag ochhedvig på studiebesök på Vadsbo gymnasiumet. som har gett mig massor med ångest, jag vill så jätte gärna gå där. Men jag hinner ju inte! Vadsbo verkar jättemysigt för övrigt. 
Men imorgon ska gymnasievalet vara inne och överst på min lista står OP (omvårdnadsprogrammet) med inriktining skydd och säkerhet. Det blir nog bra det också :)
Alla säger ju att dem trivs jättebra och så... Fast bara slippa den sletna stöpen skolan är ju super i sig! 
Sedan har jag valt specialidrott och struntat i och välja något språk (vilket jag kommer ångra mig sedan).
nu måste jag sova,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0