thanks for the remind

2010-12-22 @ 22:35:11 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
bilden är från dana cup 2010, vilka minnen!
även ifall sommarn är bra på många sätt, så finns det inget som slår kalla vinterkvällar, med en mysig filt och en varmkopp chklad


Starx så är det dags (rimmar lite) frö att ta på sig pyjamas och krpa ner i sängen. SATC2 är snart nerladdad, tänkte se på den och äta lite godis. Jag får äta godis, för jag har inte godisförbud längre. score!

Imorgon är det dan för dopparedan! Tiden har gått lika fort som faaan när man är ledig. Det tycker jag inte riktigt om, för jag behöver lov. Jag hoppas på att tiden går lite saktare imorgon.

godnatt alla min uttråkade bloggläsare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0