JULDAGEN

2010-12-25 @ 22:02:01 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

Jag dissar vem jag vill, från maj till april! ville bara öppna med den frasen. Och jag dissar att blogga på julafton. Det känns som om det inte riktigt är rätt eller? ska man liksom inte vara med nära och kära. Låt datorn vila vafan. (töntigt det lät) Men ni förstår väl mitt budskap?

Idag, Juldagen, till ära har jag gjort absolut INGENTING. Jag har kollat på tv, ätit lite efterbliven julmat. Efterbliven julmat, så säger man inte. Men jag tror ni fattar grejen där med. Och här sittar jag nu, fortfarande framför tv:n, som är ny förövrigt och kollar på "en natt på muséet". Det är såhär en juldag ska va, sittar framför tv:n och kolla på familjefilm med familjen. Äta julgodis som ingen egentligen tycker om och kolla igenom sina julklappar på riktigt.
Så nu ska jag återgå till mitt juldagsmys och lägga ner den här förbaskade datorn. Sedan efter filmen på tv:n så är det sängen som gäller och kolla på en av tusen nya filmer. Dear John skulle jag tro att det blir.

god natt, alla människor och alla andra också. (vill ju inte vara trångsynt)♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0