SÅ KAN DET GÅ

2010-08-16 @ 17:26:11 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?



det känns som höst!


nu skulle jag varit inne i stan med min lilla vän minna. Men eftersom jag alltiud klantar till det så missade jag bussen för att jag inte hittade mitt fritidskort..
bra jobbat, nej verkligen INTE!

Men nu fryser jag gärnet och jag tror att jag är påväg att bli förkyld. Så jag ska lägga mig i soffan under ett täcke och se på en film. Oj, det lät riktligt mysigt! Fast först ska jag göra soppa. mmmm... soppa.. (så som Homer Simpson säger det)

nu har jag nog inget mer att säga för idag. Jo föresten så har jag laddat upp med bilder på facebook.se från DANA CUP! Så om ni vill se mer bilder från det kolla där!

Kommentarer
Postat av: Anonym

applåderar



Men precis när du skrev att du inte kunda komma, så såg jag pappa åka hem till forsvik. Om du hade sagt det någon sekund tidigare så hade jag kunnat åka med han. Men alltså, det är lugnt. Du kunde ju inte veta!

2010-08-17 @ 02:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0