Frågan jag ställer mig om och om igen

2010-04-29 @ 19:20:55 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

jag är bäst
morgonen började med att jag klev upp ur sängen kl halv 8. Detta ledde till att jag blev försenad och missade bussen. Pappa kunde inte köra mig för att han var på någon ovärd kurs. Så jag tänkte:
"Amen, vafaan! jag tar bussen som går tio i nio istället!"
jag väntade och sen när jag ska cykla iväg till bussen så upptäcker jag att mitt busskort är borta! PANIIIIK. jag springer runt i hela huset och letar tills jag tilllslut hittar det i min väska (...) men då är klocka redan tio i och bussen har gått, suuuck! Sedan slutade det med att jag tog bussen vid halv tolv och kom precis lagom till idrotten skulle börja (som jag inte ens skulle vara med på). och åkte sedan hem.
HAHA
bra dag liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0