alla byter upp sig, jag byter NER mig...

2009-09-01 @ 17:26:54 // //
Nu har min kamera pajat, den går nog inte och laga den här gången..
Så jag har fått byta NER mig till en kamera med x3 optisk zoon, 4 mpx  och fler dåliga egenskaper.
Men det är ju igentligen inte kameran som gör att bilderna blir bra, men det är ju faktiskt lite enklare och få bra bilder med en bra kamera. 
Fast jag ska faan inte sluta ta kort tills jag hittar någon annan kamera, jag har varit ute och tagit lite kort för några dagar sen (se nedan) som blev hyfsade faktiskt. Men det är bara vad jag tycker!
så skriv gärna en komentar vad som var bra och vad som va dåligt :)

veckans fototema: grönt, regn, speglar










pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Hedvig "Benken" Benkson

Du börjar bli så galet bra Anna!

Du tar sådanna där bilder man vill hänga på väggen och pussa på när man vaknar :DD

2009-09-02 @ 19:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0