THAT YOU WERE ROMEO YOU WERE THROWING PEBBLES, AND MY DADDY SAID STAY AWAY FROM JULIET.

2009-11-24 @ 16:15:05 // //

förjävla lyckad dag...

gick upp kl 04.45 (bara det säger ju om hur bra dag det skulle bli...)
Jag åkta med bussen som gick 6 och var på min praoplats på kärnsjukhuset i skövde.
Satte mig i stora entrén och väntade på att tiden skulle gå. jag började inte förän 7, suck!
Men hur som helst blev kl 7 och jag gick upp till "njurmedecin"-avdelningen. 
Där gjorde jag ingenting i två timma ungefär.
Sen kom mamma och hämtade mig, skulle till vrådsentralen i Tidan (kolla min axel, som jag har haft ont i sedan en vecka tillbaks)
Där får jag reda på att jag har en inflamation, bra jobbat anna!
Och nu får jag varken spela handboll eller fotboll på 2 veckor. Jag får inte ens ut och jogga...
Jag kommer bli helt rastlös!

Efter DET eländet så åker jag tillbaks till KSS och där säger dem att jag kan ta lunch, så jag får sitta i yttligare en timme och vänta på att mina vänner på KSS ska sluta och ta lunch, ska komma...
I och med att jag inte får andvända min arm så kan jag ju inte göra något heller. Så jag gjorde inget efter lunch heller, jag fick sluta vi 2 istället för 3, det tackar jag för!
Mamma har nu ringt och pratat med dem på KSS och min syo på skolan. Och nu så ska jag inte prao där mer!
Mamma kom överrens med syo:n att jag ska vara på hennes jobb istället.
Gött, säger jag bara!

Tack mamma ♥

bilden: för att lysa upp den dystra vardag jag lever i..


Kommentarer
Postat av: heddanpeddan her self

Urs, jag får rysningar i hela kroppen av att bara se dom där fyra siffrorna.. 04:45.. URS! (ja jag tänker fortsätta stava det sååå)

2009-11-24 @ 17:11:21
URL: http://hedvigsallylovisabengtsson.blogg.se/
Postat av: heddanpeddan her self

sv:

Om du vill kan jag vara både tönt nr. 1, 2 och 4,, dock inte 3 för det är du!:)

2009-11-24 @ 21:27:07
URL: http://hedvigsallylovisabengtsson.blogg.se/
Postat av: Minna

Stackare... <3

2009-11-25 @ 18:19:01
URL: http://minnah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0