I´M ALIVE I WILL SURWIVE, SHOW THE WORLD THAT I CAN TAKE IT, I HOT THE HEIGHTS, PUT MY NAME IN LIGHTS.

2009-11-15 @ 19:01:02 // //

Nu står praon runt vårt hörn
kanske inte lika mysig som en teddybjörn.
 

Mina rim är rätt go´a dem..

Prao:

en vecka Kvantum, en vecka KSS.
Jag hoppas verkligen på att det blir kul, annars kommer jag att ruttna sönder.
 
Imorgon 8:00 ska jag infinna mig i ICA kvantum i skövde, med hela, rena byxor.
Och han jag pratade med i telefon sa att jag skulle fråga efter någon.
Men jag kommer säkert inte hitta någon och gå runt där i en halvtimme
och tappa bort mig. (nej, det tror jag inte att jag gör med tanke på att kvantum inte är så stort)
Men ja kommer med all säkerhet göra bort mig.
Men det kanske lättar stämmningen, haha!

Sedan när den veckan är över så ska jag till KSS.

önska mig lycka till! (det lär jag behöva, haha!)



jag förundras över hur brun jag var..


Kommentarer
Postat av: Hedvig "BENKEN" Benkson

Hahahaha jag är så glad att du vill vara min lunchvän:*

2009-11-19 @ 21:08:01
URL: http://hedvigsallylovisabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0