hedvig är rik, vilken bra rubrik.

2009-12-28 @ 21:35:01 // //
jag är bäst på att komma på rubriker!

Idag har jag varit i stora staden Skövde (försköte vara lite rolig)
Hedvigs mål: köpa många saker!
bra mål hedvig, bra mål.

hon lyckades, efter 29 minuter var hon av med 1000 :)
Jag tycker hon är ball.
konstigt inlägg det här kommer bli känner jag på mig...
Men hon nådde sitt mål ialla fall, DET är ju bra!
Jag är stolt över dig, hedvig!

Jag har tjänat idag: 6 kr för att hedvig är lat :)

jag köpte:
en juice 12 kr (åt hedvig)
ett linne 99 kr (som hedvig skulle ha, jag fick pengar sen)

StorshopparN, det är jag.


Kommentarer
Postat av: Er person som tyckte din Beatles-tröja blev bra även fast du klippte lite i den.

sv:

Tack för att du gillar min blogg. Jag gillar din med!

-

Tyckte att Hedvigs mål var väldigt bra. Att göra av med 1000 kr på 29 minuter, det verkade minnsann som en svår sak! Men hon klarade det! Grattis till henne. :I

2009-12-28 @ 21:38:04
URL: http://minnah.webblogg.se/
Postat av: ElliE (A) I*

hum, ja Hedvig är ju aningen grym på att handla ;)

Du däremot verkar inte spendera i onödan! ;D

2009-12-28 @ 22:09:20
Postat av: hon som inte längre är alls lika rik..

Hahahha, joo det gick rätt bra faktiskt!

Är rätt nöjd med mina prestationer,

önskar väl att jag kunde införskaffat

varorna i en annan ordning kanske...

med tanke på den stora bördan som väntade!

men på stora hela, jodå jag är nöjd!



Jag tycker att du är kul.. b.t.w typ?

2009-12-29 @ 13:24:56
URL: http://hedvigsallylovisabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0