solen har gått bakom molnen.

2009-08-14 @ 13:34:03 // //
Nu kan man ju nästan säga att det varma och fina vädret snart är över, så jag ska nog nu återvända till och skriva på bloggen.
De senaste dagarna har jag inte gjort något speciellt.
Jag har tränat fotboll, spelat match, stysketränat och sprungit lite. Jag känner mig ganska stolt att jag lyckades ta mig upp kl. 10 och springa en runda på 2.9 km (etersom jag brukar vara helt död på morgonen).
Sedan har jag solat när vädret tillåtit och läst som en dåre!
"Ljudet av ditt hjärta / eclipse" har varit utläst för länge sen, nu har snart läst ut sista boken - "så länge vi båda andas / breaking dawn". Men den sista boken har gått lite segare och läsa ut eftersom jag inte vill att dem ska ta slut.. :(

Foo figthers
det började med att jag och hedvig hittade en skiva i diket på en motorväg. slutade med att jag diggar dem grovt!


Kommentarer
Postat av: Minna

Älskar dom med! Lyssna på låten 'my hero', en klassiker :P

Lyssnar faktiskt på den låten nu, 'All my life'.



Men vet du vad? Du kan alltid läsa om böckerna. Jag håller på med det nu, fast på engelska! :D <3

2009-08-14 @ 23:03:27
Postat av: Minna

Besök gärna min och Signes blogg, www.minsi.blogg.se <3 :D

PUSS OCH KRAM.

2009-08-14 @ 23:04:20
URL: http://minsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0