fint värder, anna gillar

2009-08-06 @ 12:25:43 // //

 Äääääntligen!!!
det fina vädret är på väg. Härligt, säger jag bara, härligt!
Jag tycker verkligen att det är riktigt bra med stekande sol så att man kan vara ute istället för att sitta inte och uggla...
Hahahah, nu tänker ni säkert: "men du sitter ju inne och skriver, när solen skiner utanför fönstret!"
Men det är det jag tänkte säga, attt så länge det är bra väder så tänker jag inte sitta inne och skriva här.
Och jag tycker att ni ska följa mitt exempel.

"Solen skiner, inga sura miner"

*****************************************************************************


Kommentarer
Postat av: Minna, igen.

Vi ses imorgon, Anna! KRAM! <3

2009-08-07 @ 09:33:49
URL: http://ixuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0