anna_uttråkad_saknar

2010-11-08 @ 16:58:44 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?


ni har sett bilderna och ni får se dem igen.

Jävligt tur för skolan att den inte va mer krävande idag. För mensverk är inte kul, någonstans. Dagen började med lite polisbesök på två timmar och detta resulterade till att vi slapp både VOO (vård och omsorg, som för övrigt är rätt segt för tillfället) och MÄSK (människan socialt och kulturelt).

Sen vare idrott, behöver väl kanske inte säga mer än så. Och film på engelskan, footlose♥ det filmen är seriöst bra, MYCKET bra.

Sedan går anna (jag, inte andra anna) till bussen, lättad över att skoldagen är över. Men självklart har jag glömt mitt busskort. Men posetiv som jag är så tänker jag: "men vafan! jag går till mammas jobb!" 
sagt och gjort, jag börjar gå mot ryds centrum i bara tights och en tjocktröja. Bra tänkt anna, det är fucking 3 minusgrader ute! aja

anna saknar hedvig och johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

men det kunde lätt ha varit jag anna! sport-anna.

(kanske inte till ryd, har ju inte direkt något att göra där! Men jag gick till bussen..)

2010-11-08 @ 21:14:46
URL: http://puuckobrud.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknar dig och dör lite, samtidigt.. gaaaaaaaaaaaah

2010-11-09 @ 09:36:00
URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0