hey soulsister

2010-05-05 @ 20:12:24 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?


han är snygg, good for him...

nu tror jag att mitt inre jag säger ifrån.. Jag brörjar bli rastlös! seiöst, jag har varit sjuk i TVÅ dager, TVÅ dagar och jag är redan helt rastlös! Idag har jag bakat en fransk chokladtårta, en toscakaka och två små kladdkakor! DÅ har man för mycket fritid.. + att jag har städat mitt rum (dammsugigt och dammat) och lagat mat till hela familjen. OJ!
Snart, eller om det redan har det, börjar family guy och det ska jag se på. ska bli nice.
Imorgon bli det plugg, plugg, plugg! och spela lite gitarr (uppspelning i musiken på fredag, kommer gå rysligt bra!)

hahah, vet ni va? Hela tiden när jag har skrivit det här har min bror kommit i och gårnat:
"gå ut från mitt rum!!!!!!!!"
han är söt den

nu ska jag checka tv:n, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0