DU ÄR STRÖSSLET PÅ EN GLASS, DU ÄR DET ROLIGA I HASCH

2010-05-08 @ 21:40:46 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?


bilden är lite mysko, men jag gillar den
just nu känner jag mig lite poppig! Jag har lärt mig ta en enkelt F på gitarren (GRATTIS ANNA).
fst jag tycker inte om amandas sommarstuga, eller hennes föräldrar när dem är där och inte kan sjuksa henne hem till mig... Det hade varit mysigt ifall hon hade varit här liksom, var ett tag sen nu!
men den tjejen är rätt bra ändå♥
nu ska jag sticka (hahaha)


Kommentarer
Postat av: Amanda!:D

Jag gillade inte riktigt mina föräldrar igår heller.

Men jag gillar dig lite granna faktiskt. Du är cool liksom.

2010-05-09 @ 15:08:44
URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0