I BELONG WHIT YOU

2010-08-08 @ 19:27:23 // // inget du behöver läsa

mm, det var ett par.. öh.. fina bilder

jag är lat, vill jag börja med att säga.
jag orkar inte hålla på och skriva vad jag gör på dagarna eller vilka jag umgås med.
det känns likom lite onödigt.
jag är trött
skulle vilja träffa minna, det hade varit kul

jag har en tröja med en ananas på, den har solglasögon. Och den är fin. jag orkar inte skriva något seriöst just nu, så du vet det! Men anna, emma och hedvig är coola.

jag ska ta upp mina mackor ur brödrosten snart, annars blir dem brända. typ.. svarta
jag ska spela match imorgon, det ska bli kul tihihi.
och sen ska jag åka till ullared på tisdag, finfint.
ööh

vad fan är "trackback"? den är ful jag skulle vilja att den försvann, för att den är ful. den bry sig typ bara om hur folk ser ut, har liksom inga kännslor, tänk om folk skulle bli ledsna! fyfan , jag mår illa bara av att titta på den. kan den typ inte bara gå och skaffa sig ett liv eller? den är typ lika jobbig som min mobil när den vibrerar på morgonen. jag har lust att bara kasta ut den i havet. och se den flyta iväg och aldrig mer komma tillbaka! jag skulle vilja spola ner den i toaletten och se det åka runt några varv och sedan försvinna ner i ett äcklig avlopp! Jag skulle vilja stänga in den tillsammans med våran äckliga ost och sedan skulle den förtvina bara av lukten! trackback, den är verkligen INTE kul, inte kul...
men sen känner jag... typ, usch?
DAMN U TRACKBACK!


jag har egentligen inget och säga. jag ville bara lägga upp bilderna, så nu vet ni det.

tack för att du inte läste.


Kommentarer
Postat av: Anonym

frasen "seriöst den luktar BAJS" nämned tjugo gånger för mycket igår.

Men det var fan sant. Ni ljög inte ens nästan.

2010-08-08 @ 23:34:03
URL: http://puuckobrud.blogg.se/
Postat av: Anonym

tihihihih du är söt.

det var fina bilder.

bajs-ost.

jag läste ändå! fast att det stod att jag inte gjorde det. co-co-combobreaker.

2010-08-11 @ 18:04:11
URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0