Favorit ämne: Lunch

2012-05-23 @ 11:04:05 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
Idag är jag ledig. Eller aa, jag ska göra på halv tre, men annars är jag ledig. Jag har planerat vad jag ska göra tills bussen går tjugo över ett.
Äta Frukost och Kolla på Glee samtidigt, eftersom det var säsongsfinal inatt så kommer jag gråta ögonen ur mig :) Sola och sedan ta en välbehövlig dusch. Jag tror också att jag ska lägga upp några bilder här, om bilduppladdaren fungerar, annars får jag väl greja med html koder och lägga in dem manuellt...... Men jag är så lat så det kommer jagtroligtvis inte göra. Hehe.

Igår så köpte jag en tröja över nätet. På bubbleroom, för bara 100 spänn. THAT'S A DEAL! Den var fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0