EVERYDAY I'M TUMBLR-ING!

2012-03-26 @ 22:46:54 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
tumblr is my new best friend. (Sorry google)

Det är oftast en vanlig "sjuk-dag" ser ut för mig. Tumblr, sova, tumblr, sova, äta, äta, tumblr, tv, äta, sova och tumblr.
På tal om ishockey, jag funderar på att köpa en OnePiece. Kalla mig töntig men jag tycker faktiskt att dem verkar väldigt mysiga. Ska och åka skidor på påsklovet, och tänk att få krypa i en sådan mysig sak efter man åkt skidor en hel dag! Sound like heaven to me! Fast det kanske mest beror på att jag är sjuk och allt som är mysikt och varmt tilltalar mig. Hehe

I don't say I don't like you. But if I only had ONE phone call and you were seriously injured, I would order pizza.
u mad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0