Vas happening?

2012-01-17 @ 13:41:46 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
Jag är sjuk. Just puttin it out there.

Jag hann inte skriva något igår. Jag sov fram till halv elva, senvar det bara att ge sig iväg till praktiken. Om praktiken tänker jag inte säga så mycket. Förutom att jag tror att jag kommer att trivas! Assköna kollegor (oj, vuxet). Så det ska nog blir super.

Så jag har inte särskilt mycket att göra just nu. Funderar på att sätta mig och klippa ihop något fin liten video. Jag tror inte jag har visat videon som jag gjorde från "Stad i Ljus". Så jag lägger upp den om en stund. Så jaaa...

Nu dör dator snart.
Jag försökte göra en gif... Det gick inte så bra...

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0