Chillin in my bed

2011-03-08 @ 02:43:57 // // onödiga inlägg
helluuuu parkingmeter!


Jag ska sova nu fast först tänkte jag berätte om min vän Hans.
Han bor under min säng, han har en mjuk, rund, fluffig boll som kropp. Lite övergivet damm som hår och två tuggummin som två stora framtänder. Hans ögon är lika stora som mina men hela han är inte större än en handflata. Han är väldigt söt. Jag brukade prata med honom på kvällarna då han har vaknat från sin dagliga vila. Så nu sitter han på sängkanten och kollar på vad jag skriver. Han piper lite när han läser det här sista, och jag tror han menar att han tyckte det var bra. Han är ljusgrön till färgen, ungefär som sockervadd bli när man färgar det grönt.
Nu undrar ni säkert vart Hans kommer ifrån. Men jag är ledsen, jag vet i Jag inte mer om det än vad ni gör! Jag vet bara att han har bott under min säng hela mitt liv, tidigare delen av hans liv vet jag ingenting om. Och just nu när jag skriver detta kollar Hans på mig med en söt, bekymmrad blick, ungefär som mästerkatten i Shrek. Jag vet inte om det är sant med jag tror inte en Hans själv vet var han kommer ifrån.


ooooooooooooooooooooooooooooookej, Var kom all den där fantasin ifrån?

fast erkänn att man blir lite nyfiken? Jag blev det.
jag kanske skriver mer om Hans. Vi får se.

nej nu är det VERKLIGEN tid att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0