jag är duktigt

2011-06-20 @ 19:40:28 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
hejhejhejhejhej mycket hej.

Just nu spelar dem foo fighters på en trailer till smallville, häääääääääääääftigt. Om exakt två dagar står jag i kö till foo fighters........ SJUKT!!!

Om ni läste det jag skrev tidigare att jag skulle in till stan, träffa minna och hämta biljetterna till harry potter. Isåfall kan jag bara säga att vi failade reält. Biografen öppnade inte förens klockan halv sex, alltså samtidigt som min träning började. BRA JOBBAT. Det går ALLTID så bra för mig och Minna när vi ska göra något.. Men vi är bra ändå!

ajaa, nu ska jag duscha och sen ska jag träffa min vän hedvig. Hon är bra.
en liten hälsning till alla er från mig
godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0